Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem a méret a lényeg

 2009.05.27. 11:31

Nem a méret a lényeg. Vagy mégis?

Találkoztam egy jóképű, kedves férfival. Sokáig udvarolt, randiztunk, de szex nem volt. Aztán egy nap eljutottunk odáig, hogy lekerült végre minden ruha rólunk. Alig vártam ezt a pillanatot. Utoljára kamaszkoromban volt részem ennyi előjátékban, aminek folyton felizgulva hazamenés lett a vége...
Szóval lekerült a ruha és a fickó ott állt teljes merev valóságában, én meg nem hittem a szememnek. Hirtelen azt sem tudtam, hogyan rejtsem el a döbbenetet, ami valószínűleg azonnal kiült az arcomra. Nem a méret a lényeg, az oké. De ez a fickó tényleg extrém volt. Extrémen kicsi. Annyira kicsi, hogy az zavarbaejtő. Rövid döbbenet után arra koncentráltam mennyire fantasztikusan csókol és milyen csodás randik vannak mögöttünk. Belémhatolt...Igen, azt hiszem. Nem éreztem semmit. Nem mertem elmondani, hogy ez így nagyon kínos. Ő meg úgy tett, mintha minden rendben lenne.
Miután lefeküdtünk egymással, a következő találkozás alkalmával közölte, hogy nem érzi azt, amit kellene és inkább hagyjuk abba. Nem hittem a fülemnek..Ő nem érzi? És a legjobb, hogy később visszahallottam: azért szakított velem, met mert nem voltam jó neki az ágyban..

Címkék: szex méret kínos

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr131146526

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Real Estate Attorney NYC 2018.12.13. 23:31:06

Django unchained soundtrack torrent flac - adasunel

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koborlovag 2009.07.03. 12:35:55

Az emberi büszkeség bizony hoz ilyen reakciókat!:)

Érezte hogy bizony itt ő kevéske volt és inkább megelőzte, hogy megalázottság érzésével kelljen szembesülnie. Azért egy olyan szakítás amiben azt kell hogy hallja: "nagyszerűen csókolsz, meg élveztem veled minden percet, de a szex... hát az nagyon kínos", no ez elég durván hazavágja egy pasi lelkét, hiszen ugye alapból hiú és büszke lények volnánk.:)
És még mielőtt te mondtad volna hogy azért szakítottatok amiért, inkább beelőzött és ő kezdte el terjeszteni a maga verzióját. Ami úgy ahogy van, szánalmas.
süti beállítások módosítása