Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Apa

 2009.05.03. 20:28

                                        photo by sophilou.ch on flickr

Kislányként apa a szerelmünk. Apa mindenható. Apa nem hibázik. És ha mégis?

12 éves lehettem.
Egy ágyban aludtam apámmal. Egyszercsak arra ébredek hogy keze magasan a combom között, és azt mondta hogy „dejóóóó”, úgy mint  aki álmában beszél.  Azt hitte az anyám fekszik mellette.
Pár másodperc múlva  hirtelen kirántotta a kezét.
Ijesztő volt.

A te történeted?
intimfejloves@gmail.com 

Címkék: szex apa intim fejlövés molesztálás

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr491100955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

btti 2009.05.04. 14:58:46

Azt hitte, hogy leborotválta az anyu?
Ezen már sokat gondolkodtam, hogy vajon milyen gyakori az apukák szexuális vonzalma a csinos kislányuk felé...

zolee75 2009.05.22. 10:55:56

Szerintem meg kamu ez a nyúlfarknyi szösszenet.

intim fejlövés · http://intimfejloves.blog.hu 2009.05.27. 11:05:53

Ez egy teljesen valós történet. Semmi kamu. Nem is gondolnád milyen "szösszenetek" akasztanak meg embereket..
süti beállítások módosítása