Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szex női szemmel

 2009.06.17. 16:37

                                                    photo by LatinaPower2009 on flickr

A csapból is az folyik, hogy a nők hogyan maradjanak formában, hogy kielégítsék partnerük soha nem szűnő vágyait. Ébresztő! Valaki adhatna tippeket a férfiaknak is, hogyan elégítsék ki nőjük soha nem szűnő vágyait! 
 
A csapból is az folyik, hogy a nők hogyan maradjanak formában, hogy kielégítsék partnerük soha nem szűnő vágyait. Ez badarság! Vagy tényleg csak az én készülékemben van a hiba?! Nem csak saját tapasztalatom, hogy a férj kevesebbszer akarja a szexet, mint a felesége. Álljon itt a saját történetem. Jó formában vagyok, fiatal és vonzó. Mielőtt összeházasodtunk rendszeresen szeretkeztünk a férjemmel, jó is volt. Nem elképesztően jó..volt előtte olyan férfi az életemben, akivel jobban összeillettünk az ágyban. A szexen kívül viszont nagyon sok összetevője van egy jó kapcsolatnak. És a mi kapcsolatunk mindig is jó volt. Nagyon szeretjük egymást és szép életünk van együtt. Igen ám, de 5 éves házasság után eljutottunk a férjemmel odáig, hogy csak hébe-hóba szeretkezünk, akkor is leginkább csak ha én kezdeményezek. És nem én vagyok, akinek nem jut eszébe milyen jó lenne egy jóízűt szeretkezni akár minden nap. Szeretem a férjem és azt szertném, ha vele lenne jó. Igyekszem is mindent megtenni, hogy kívánatos maradjak. De nem sok sikerem van.  Amikor szóba hoztam finoman, hogy hiányzik nekem, a válasz, hogy rengeteg a stressz a munkában, és örül, hogy mellettem pihenhet és nem kell teljesítenie...Az életünk annyi más területén jól megvagyunk, hogy nem akarom elrontani a kapcsolatunkat. Én viszont napról napra azt érzem, ha ez így marad, elfonnyadok. Ott tartok, hogy egy képzeletbeli szeretőről fantáziálok, pedig a férjemet eszem ágában sincs elhagyni. Ha lefeküdnék valaki mással, akkor biztosan én lennék a hibás.
 

Címkék: szex női szemmel

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr711191436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemuccaszoc 2009.06.17. 18:14:56

Hááát :)
Different question.
Legyél olyan, hogy ne tudjon neked ellenállni.

Franky4fingers 2009.06.17. 18:19:45

Csak az ütötte meg a fülem "nem kell teljesítenie.." Ha a férjed ezt teljesítésnek, illetve teljesítménykényszernek éli meg akkor máshol a baj.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 19:11:11

És ugye mindenki menjen majd el moziba is és nézze meg az azonos címü filmet.?! Lécci hogy de...
Egyébként tök olcsón kapni már vibrátort, tölthető AA-elemet meg ilyesmiket..
Sőt ismerek nagyon kanos nicsteleneket is akiknek nincs menecserbetegsége.. Igaz menecseri fizetése sem :-)

AgoAgo 2009.06.17. 20:06:23

Franky4fingersnek igaza van. Ha valaki szereti a másikat, attól nagyon tudja kívánni. Amikor viszont valami lelki eredetű baj van, az bizony nagyon ki tud jönni testileg is. Egyébként van párkapcsolati terápia, házaspároknak. Nem tudom valójában mennyit segít, de ha nem beszélitek meg a dolgot, akkor csak egyre rosszabb lesz. Ha szeretitek egymást valóban, nem egyirányú, akkor ez a kérdés felvetés nem fogja szétrombolni a kapcsolatot. Ha pedig szétdurran, az csak hamarabb bekövetkezett, mint a lassú halála a dolognak. Én elkövettem már olyan hibát, hogy nem vetettem fel dolgokat, mert attól féltem, az véget vet a kapcsolatnak, nem biztos, hogy elég erős lesz ezt elviselni. Aztán megtanultam, hogy anélkül is vége lesz és mennyivel jobb lett volna akkor megbeszélni a dolgokat. Tanácsom röviden: ülj le és nem finoman mond el neki, hogy téged ez mennyire frusztrál lelkileg, nem érzed magad igazi nőnek. Mellesleg finomabb formában, de igaza volt annak, aki azt mondta tedd magad kívánatosabbá Ahogy leírtad most is azt teszed, el is hiszem. De ezt vajon ő is így látja? Lehet, hogy minden pont olyan, mint X éve, ugyanolyan formában vagy, ugyanolyan vagy. És az ugyanolyan a kulcsszó. Ami 5 éve működött, az nem biztos, hogy működik most is. Próbáljatok ki új dolgokat, lepd meg valami váratlan húzással, amire nem is gondolna, hogy meg fogod lépni. Ez lehet egy nagyon szexi alig valamit takaró ruha egy szexshopból, egy kis ez-az, bármi ami feldobja a dolgokat. Az ízléstelen bunkó hozzászólásokat meg szard le.

Norx 2009.06.17. 23:45:55

szerintem meg írjonnekem privit az asszonyka, hehe

Kicknick 2009.06.18. 14:07:27

a férjed rád unt
valszeg szeretője is van
váljatok el
csald meg
éld az életed, nem lesz több

Szenvedő szerelmes 2009.06.19. 12:40:11

@kiscsákó: Nekem is ez jött le elsőre. Hogy a férj valószínűleg máshol "teljesít".

tzi 2009.06.19. 13:10:01

Lehet, hogy a ferj mashol teljesit, de akkor azt kell hinnem, hogy a csaj tokhulye, es nem lat ki a fejebol. Az alapjan, amit leirt, ez nem egy-ket hete kezdodott. Felteszem, ennyi ido alatt mar mashol is borult volna a kapcsolat, ha a ferj felrekurogatna.
Ha abbol indulok ki, hogy a feleseg nem egy idiota, es valoban jol megvannak, csak epp a csavonak nincs kedve, akkor viszont a) kicsit talan "unja", ahogy jol nezel ki. Valaki mar irta, tenyleg, nezz ki jol ugy, ahogy nem szoktal. Ra lehet sajnos unni a masikra akkor is, ha nagyon szereted.
b) az is lehet, hogy erzi, hogy te igenyelned, es van benne egy akaratlan dac (ezzel ugyse tudsz mit csinalni, majd elmulik... )
c)elkepzelheto, hogy egyszeruen csak olyan korszaka van, amikor kb. annyira hianyzik neki, mint so a kavejaba. Van ilyen. Talan tenyleg frusztralja a melo, valsag van, mittomen. Mindenesetre pasikon nagyot tud utni, ha szaros a munkahelyi palacsinta.

Remelem utobbi verzio, es nem tenyleg felrekefelget. Mindenesetre no hiszti, mert azzal csak artasz. Ha olyan a srac, akkor lehet rola beszelni, esetleg, de igazabol nem fogja jobban akarni attol, ha tudja, hogy neked szar hogy nem akarja...
Ha kell, szereted, mittom, amiket leirtal, akkor vard ki a veget es szamolj vele, hogy esetleg a kolleginat kurogatja; ha ezzel nem birsz, akkor meg kalap-kabat. (Milyen konnyu azt mondani :))

tho · poszto.blog.hu 2009.06.26. 17:24:04

Szerintem egy férfi akkor nem erőlteti gyakran a szexet, ha valamiért éppen elégedetlen magával.

Inkább ez magyarázhatja a "teljesítménykényszert". Ha valahogy visszatér az önbizalma, a problémátok is megoldódhat.

Koborlovag 2009.07.03. 11:26:43

Többen írjátok itt a félrekefélés. Szerintem egyszerűen csak a pasi szétfrusztrálja magát a munkahelyén, "jól összeszoktak már az asszonnyal" így nem a nőhöz, hanem a feleséghez megy haza. Egész napját a munka teszi ki, arra koncentrál, már nem látja a nőt maga mellett. Nincsenek szexuális vágyak, egyszerűen ideje sincs rá.

Amúgy meg ha egy pasi félrekefél, akkor otthon szerintem még inkább teljesít, csak hogy a lebukást elkerülje. Vagy legalábbis nem változtat nagyot azon ami addig is volt, elkerülendő hogy gyanú szülessen.:)

Tanács: tényleg beszélni róla, aztán persze nagy eséllyel semmi nem fog változni, majd folytatódik a jelenlegi szenvedés. Végül aztán a szent gondolatokat helyére (értsd család, jólét, biztonság) belép a zsigeri vágy és majd jól félremegy a hölgy egy mosolygósan vágyravaló fickóval.

A menedzserlét hátulütője hogy nincs idő a ház asszonyára, anyagiakkal meg nem lehet boldogságot adni.

flybike 2009.09.21. 18:29:02

Mi 10 éve vagyunk együtt, gyerek is van, a helyzet ugyanaz, mint nálad. Én már minden itt leírt verziót megpróbáltam, nem lépünk egyről kettőre. Idősebb barátnőim "vigasztalnak", hogy sokkal rosszabb annak, aki nem szereti a szexet. A párom nagyon jó fej, szeretem, soha nem csaltam meg, büszke rám, hogy csinos vagyok, megnéznek a pasik, a barátai olyan feleséget akarnak, mint amilyen én vagyok, valami mégsem kerek. Valójában soha nem csaltam meg, de gondolatban már igen. Nem tudom, hogy meddig tudok ellenállni az itt-ott felbukkanó kísértésnek, de ha elbukom, akkor az a kapcsolatunk végét is fogja jelenteni, ugyanis én fogom neki elmondani, mivel képtelen vagyok hazugságban élni. Hááát, ez egy kicsit hosszúra sikerült, de talán jól érzékelteti, hogyha az idő mindent megoldó erejében bízol, akkor az teljesen hiábavaló.
süti beállítások módosítása