Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Pedofil vagyok?

 2009.05.15. 18:49

A törvény, az ösztönök és a valóság találkozása. Szerinted?

 

Lefeküdtem egy tizenöt éves lánnyal. Ilyenek ezek a mai fiatalok, rá vannak pörögve a szexre, úgy öltöznek, mintha felnőttek lennének. Kirakják mindenüket, kirakják a mellüket, a feneküket, a tetkós hasukat. És a férfi esze megáll. Főleg a nagyvárosban, ahol körbeveszik az ember szemét a szexi testrészek. A szomszédban lakik egy kiscsaj, tizenöt éves, most elsős a gimnáziumban. Ezek közül való koraérett kis szexmacska. A barbi babáját már rég kidobta, vagy megdugta szintén. Rám bízták a szülei, mert el kellett menniük egy buliba hajnalig. Megkértek, majd nézzek át hozzájuk. Átnéztem, hogy minden rendben van-e. A kiscsaj mellei már tizenegy évesen playboyba illőek voltak. Olyan kis feszes mellek. Nem vagyok pedofil, mert ez a csaj már most egy szexbomba, jó agyilag még nincs topon, van hova fejlődnie. Egy olyan melegítőben volt, amiben felül a mellei teljesen kilátszottak. Behívott tévézni. Leültem egy kicsit. Teljesen le voltam gémberedve, mint egy fagyoskodó kandúr. A tévében a Viván a „szexi vagy nem szexi” műsor ment. Pucér fiatalokat néztünk, hogy ki mennyire szexi. Rohadt jó testű csajok, és fiúk. A lány pedig egy jó testű fiúnál ilyeneket mondott: „Kurva jó segge van!” Aztán felállt a tv elé, és azt kérdezte tőlem: „szexi vagyok?” „Hány pontot adsz nekem?”. Mondtam, hogy nyolcat. Mégse akartam tízet adni. „Csak tíz?” Aztán levette a nadrágját, és bugyiban forgott egyet. Én meg megadtam a tíz pontot. De fogtam magam, és elindultam haza. Mondtam, hogy feküdjön le időben. De ő megkért, hogy várjam meg, amíg lefekszik aludni. Na ez már teljesen abszurd volt, ez az érzés, de várakozni kezdtem, abban reménykedve, hogy még látom a fenekét, esetleg a gyönyörű kis melleit. Mert ugye az ember is csak egy ösztönlény legbelül, annak ellenére, hogy már harminckét éves. Belül egy állat, aki egyszerű dolgokra vágyik. Ültem a konyha asztalnál, és oda nem illő bútordarabnak éreztem magam. Fogat mosott, aztán bement a szobájába. És hívott, hogy menjek be egy kicsit. Az ágyon feküdt bugyiban, és egy kis rózsaszín pólóban. „Ülj ide egy kicsit!” – hívott. Odamentem, leültem. Innen kezdve már nem én tettem a dolgokat, hanem az említett ösztönlény, aki egyszerű dolgokra vágyik. Például egy érintésre, egy gyönyörű mell megfogására, egy ilyen kis vadmacskával való szexre. Nem volt szűz. Pedofil lennék?

 

 

 

Címkék: szex erotika pedofil tini kiskorú szűz

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr291123744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vision 2009.05.21. 19:44:56

A helyedben visszamennék még1 körre! Jó srác vagy;)

Maestro 2009.05.22. 07:34:01

nem erre mondják azt hogy szemét mázlista?:D

amúgy szerintem kérdésedre a válasz az, hogy nem. A férfitársadalom kevés tagja olyan, aki képes ellenállni egy felajzott friss bombanőnek aki épp az ő farkára vágyik...

zolee75 2009.05.22. 10:33:12

Hogyan lehetnek így kiképezve 15 éves korukra? 12 évesig nemi erőszak, 12 és 14 éves kor között megrontás, és természetesen mindkettőt büntetik. Aztán egyszer csak 15 éves és már ujja köré csavarja a hapsikat? Amúgy nem vagy pedofil, de célszerű kerülni a 15 évesnél FIATALABB lánykákat...

anaveroni 2009.06.17. 01:18:25

Már nem azért de ez mekkora kamu. Ezt az író maszturbálás közben találta ki. amugy meg simán levágós, hogy mindegyiket ugyanaz írta.

Jacques Ucca (törölt) 2009.06.17. 19:21:59

Émmeg sörivő vagyok.. Paksi "Mogyoró" Endre for Prezident :-)

(Ide se jövök többet, ezt a fos blogot)
süti beállítások módosítása