Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Coming out too late?

 2009.05.24. 14:39

"Mikor oldalra néztem, azt láttam éppen,
te szájon csókoltad őt, nem a vastag szájú nőt,
nem a festett szőke kurvát, aki a téglagyárnál várt rád,
hanem egy férfit, igen egy férfit,
és megfogadtam akkor, hogy rád se nézek többet,
mert ez volt az az utolsó eset,
mikor oldalra néztem, mikor oldalra néztem"

                                                          Csókolom zenekar

Egy kis faluban születtem. Egy olyan helyen, ahol mindenkinek számít mit gondolnak róla a szomszédai. Normális srácnak mondanám magam. Jóban voltam a faluban mindenkivel. A családunk is normális család hírében állt. A szüleim nem voltak szerelmesek, ezt mindig éreztem, de megvoltak egymással. Aztán amikor 15 éves lettem, apám bejelentette, hogy válni akar, mert szerelmes lett. Mert van valakije. El is költözött otthonról, de egy ideig nem tudtuk hová. Haragudtam rá, azt gondoltam én sosem fogom ezt megtenni egy nővel, ha valakit elveszek majd amellett kitartok és nem hagyon faképnél. Gyűlöltem apámat, hogy ezt tette anyámmal. Tudni akartam ki a másik nő, akért elhagyott minket.

Az igazi pofon csak ezután következett, amikor kiderült, hogy az apám egy férfiba lett szerelmes. Elmenekültem a szülőfalumból, nem tudtam elviselni azokat a rosszalló és sajnálkozó arcokat többé. Most 19 vagyok, nem beszéltem apámmal amióta kiderült róla, hogy meleg.

 

Címkék: apa meleg coming out fia

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr321140673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2ség 2009.05.24. 19:13:14

Nem vagyok híve az individualizmusnak, annak, hogy mindent szabad, illetve az ezzel rokon viselkedésnek, hogy szarunk az emberek véleményére, mert miénk a világ. Apám hűtlenségét meg én is átéltem, meg az azzal járó mizériát is.

És annak ellenére, hogy akár érthető okokból nem beszélsz apáddal, itt lenne az ideje, hogy szarj mások véleményére és nézésére, mert szánalmas és konvencionális viselkedés minden részről.

jetikek 2009.06.16. 19:47:52

Sz@rd le ki mit gondol rólad. Én is ezt teszem, és még vissza is ugatok ha kell :)

A másik meg apád nem tehet róla hogy meleg. Ez nem ragályos, nem kapod el. Gondold el mit érezhet, mióta nem látott, biztos hiányzol neki.

Koborlovag 2009.07.03. 12:43:24

Nagyvárosból, sőt fővárosban könnyen osztjuk az észt, mert ugye itt a kétmillió ember közt csak egy vagyunk a szorgos hangyák közül, de egy vidéki kisvárosban ez már azért merőben másképpen néz ki. Ott ismerik a Kovács családod, van róluk vélemény és ha épp válás kerekedik akkor kutatják az okokat. Konzervatívak és intoleránsak, így aztán bélyeggé válik mindenkin az apuka mássága. Más kérdés hogy ezt senki nem fogja az érintettek orra alá dörgölni, ha csak egy kis esze is van, mert ezzel elárulná magát. Van persze a hát mögött összesúgás, de az max akkor zavaró ha az ember túlpörgeti magában a dolgot.
A srác önmaga előtt szégyenli az apját, ő is olyan mint a közeg amiben felnőtt, nem a közeg elől menekül hanem önmaga elől.

Tipikus magyar mássághoz való viszonyulás. (lásd még: Para című film Dick nevű rendőre)
süti beállítások módosítása