Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabályos flört

 2009.07.24. 15:23

Fesztiválok idején könnyű ismerkedni. Minden súlytalan, bódító a szabadság érzése. Egy találkozás varázsa, a hirtelen közelség összezavarja az embert. Még az sem tűnik komoly gátnak, hogy nős az illető, elvek ide, elvek oda... van, amikor csak a pillanat számít. Vagy ahogy a "Nem kellesz eléggé" című filmben, van amikor ehhez még fesztivál sem kell.

Úgy indultam neki a fesztiválnak, hogy jöjjön, aminek jönnie kell, jól akarom érezni magam. Egyik koncert a másik után. Mind jó hangulatban telt. Táncoltam, mosolyogtam. Jól éreztem magam. Egyszer csak megéreztem egy szempárt, ami engem figyelt a tömegben, aztán elindult felém, beszélgetni kezdtünk. Természetesen, könnyedén. Pillanatok alatt kialakult valami megmagyarázhatatlan vonzalom. Nem akartam elhinni, hogy van még ilyen. Láttam a gyűrűt az ujján, nem is tagadta, hogy nős. De ennek abban a pillanatban nem is volt súlya. Ártatalan találkozásnak éreztem ezt. Nem volt tolakodó de nem volt távolságtartó sem. Nem úgy közeledett, mint aki csajozni akar. Csak "kapcsolódtunk" és mind a ketten engedtünk ennek az érzésnek. Együtt mulattunk, táncoltunk, megöleltük, megcsókoltuk egymást. Tele volt minden érintés szexuális feszültséggel, de a buli végeztével végleg elköszöntünk. Ennyi. Beteljesületlen teljesség. A pillanat varázsa. Nincs több kapcsolat. A fesztivál végeztével kitöröltem a számát és az emlékeimbe véstem az illatát. Azon tűnődtem, mi számít megcsalásnak? Szabadon engedhetjük-e a pillanatnyi energiáinkat? Hol vannak a határok?

 

 

 

Címkék: flört

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr401266121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koborlovag 2009.07.24. 22:06:44

Érdekes önmegtartóztatás, nem jellemző a mai világban hogy valaki megelégedjen a félmegoldással.

Megcsalás. Van akinek már egy csók is annak számít, míg mások bőven elfogadják a flörtöt is, sőt van aki képes a szexen is felül kerekedni.

Nyitottság kérdése, hogy ki meddig mer elmenni, hogy meddig enged a pillanatnyi energiáknak. Van olyan pillanat az életben amikor semmi nem számít, bár én személy szerint soha nem tudtam eljutni az ismeretlen és a vágyak ezen kombinációjáig.
süti beállítások módosítása