Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csók király

 2009.04.02. 23:09

photo by Jac.ed on flickr

Álljon tanulságul mindenkinek, óvakodj azoktól, akik rosszul csókolnak!

Imádtam a pasimat de a csókja... minden alkalommal mintha egy zsiráf nyalt volna arcon. És ez még nem is a legrosszabb. Imádok csókolózni, de vele el kellett hitetnem, hogy az ajkaimra dott kicsi finom puszik jobban lázba hoznak. Nem akartam megbántani ugyanis arról volt csak szó, hogy amikor betette a nyelvét a számba, olyan volt, mintha egy kisebb méretű hal csúszott volna az ajkaim közé és nem mozdult. Mintha arra várt volna, hogy megpiszkáljam, sőt, ide oda tuszkoljam a nyelvemmel. Próbáltam mindenféle módszerrel finoman rávezetni, hogyan csináljuk, az ajkakra adott puszikid jutottam. Azután feladtam. Beletörődtem, hogy lehet, hogy nem fogok már jót csókolózni, de nem számított annyira, mert nagyon szerettem. A sors fintora, hogy elhagyott. Nézzük a jó oldaltát! Most itt a lehetőség egy igazi csókkirályt találni, az ő nyelvével meg bajlódjon valaki más!

A tiéd?
intimfejloves@gmail.com

Címkék: csok nyál

A bejegyzés trackback címe:

https://intimfejloves.blog.hu/api/trackback/id/tr651086526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása